Blogia
ababol

LA BOLA DE DRAC!!!

LA BOLA DE DRAC!!! Ay, amigo@s! Cuando he encontrado esto por la red se me han humedecido los ojos! La serie de mi infancia (yo creo que me marcó incluso más que David el Gnomo...)en canciones! Ese Son Goku, mi primer gran amor! Gacias a mi hermano, que me inculcó (u obligó a aprender?) estás canciones (junto a las de los Suaves, claro). Cómo echo de menos estos dibujos... juer...

ANEM A BUSCAR
Anem-la a buscar la Bola de Drac,
envoltada en un misteri, és un gran secret.
Anem-la a agafar, la Bola de Drac,
entre tots els misteris, el més divertit.

És un món d'encís,
un país encantat,
on contents, tots nosaltres,
ara hi farem cap.

En moltes coses precioses
ara ens podrem transformar,
creuar l'espai en un núvol
i així poder viatjar.

L'aventura comença ara,
anem-la a buscar,
anem, anem,
anem, anem, anem.

Anirem per mar i muntanyes
i per tot l'Univers,
intentant aconseguir
la Bola d'un Drac meravellós.
I així la Bola de Drac
per fi serà nostra.

Intentem-ho sense cap por,
units a Goku no hi ha cap perill,
els meus cops i el meu Kame-Hame
a tots impressionen sempre!
Ara ho veureu.

Anem-la a caçar la Bola de Drac,
ens durà la sort, no es pot esperar.
Anem-la a trobar, la Bola de Drac,
serà per a nosaltres si allarguem la mà.

És un món d'encís, un país encantat,
on contents tots nosaltres
ara hi farem cap.

BOLA DE DRAC ZETA
Bola de Drac Zeta,
Son Gohan és el teu nom.
Bola de Drac Zeta,
t'estima tot el món.

Bola de Drac Zeta,
tu tens tot el poder.
Bola de Drac Zeta,
la força i el saber.

Pare i fill lluitaran
i mil aventures tindran.
En Follet Tortuga i en Krilin
també els ajudaran.

Bola de Drac Zeta,
heroi amb un gran cor.
Bola de Drac Zeta,
tu ets com un tresor.


LLUM, FOC, DESTRUCCIÓ
Volant, volant sempre amunt,
sempre amunt,
nanana, tu amb mi,
tots dos junts lluitarem.

Volant, volant sempre amunt,
sempre amunt,
nanana, mai un amic
sol no deixarem.

Junts podem fer esclatar un iceberg.
Unim les nostres mans,
fem front al mal
que ens persegueix.

Llum foc, destrucció!
El món pot ser només una runa,
això no ho consentirem.

Llum, foc, destrucció!
Els enemics de sempre hem de vèncer,
lluitant fins a la fi.

Llum, foc, destrucció!
La pau a tot l'Univers ha de nèixer,
hem de fer un món molt més just.

Llum, foc, destrucció!
La força de la veritat mai no morirà,
no morirà mai, mai, mai...


ESTIC PROTEGIT PER LES ESTRELLES
Voltes, més voltes,
el món va donant voltes.
No us tinc cap por,
fugiu maleïts monstres.
Fugiu ara mateix d'aquí.
Estic protegit per les estrelles.

Us dic adéu, adéu, adéu!
Fora d'aquí!
Encara que sóc petit
tinc el que un home ha de tenir.
Uh...! Protecció de les estrelles.

Sóc un petit home de bé,
no vull problemes amb ningú,
cridem amics,
amics cridem ben alt
som els millors!
Caminem junts no tingueu por de res.
Ens... protegeixen les estrelles.
Estic protegit per les estrelles.

Adéu amics! Ah!

10 comentarios

Nike Shox Shoes -

Your weblog is so cool that I like it particularly a lot. As everyone understands respect is essentially the most important among people's life. Only respect every other to have along effectively and I think that leaving one's opinion is known as a behavior of respect.

xenia -

Ami m'a agradat molt!Hola, soc la Xenia. El meu germá es en Xifre i a sigut ell a sigut qui a fet la wep. Sigui qui sigui qui agi fet aquesta wep li a sortit molt bé. Li a sortit molt bé!

LLOSETI -

Si estás en contra de la adaptación que está haciendo la Fox de Dragon Ball, por favor vota aquí:
http://petitiononline.com/LLOSETI/

Muchas gracias

V110 -

dialno; FunWebProducts; snprtz

Anónimo -

cha la head chala!!!!!

gorka -

Mu bonito mu bonito pero aki los dibujos que nos marcaron fueron CAMPEONES, osea Oliver y benji!!! eso si que era una cancion.. y lo de mas xorrdas..Alla van con el balón en los pies....el q kiera leerla entera en my blog

pietro -

Ohhhhh quins records pam!!!
Pfff, que em vols fer plorar??
Au, va, no siguis dolenta...
:p

Plissken -

Como molan esos dibus. Que hubbiera sido de las peleas de patio de colegio sin ellos. He puesto en mi weblog la letra en euskera. Muxux!

Anónimo -

Atención que tmb se sabe la letra de Doraemón con acento en la O como cojón.. temblad pequeñuelos....

Anónimo -

Me cago en la Bola de Drac-ulin, tengo trauma infantil con estos pu... dibujos porque de pequeño le veia a Son Goku el "rabo" luego me miraba el mio y decia, fernana amigo, esto no es normal, como puede ser que el Goku este tenga la cola tan corta tio, y asi me quedao... to traumatizao... realmente afectao... Y ESO!
pos nada que esta mujer cuandose aburre es peligrosa, que será lo proximo? quizás la letra de... Barrio Sésamo, a no esos no que no tenian letra, tiiii ti ti tititi tiiii titi.. (leer con el tonillo de el final de Barrio Sésamo).. o quizás Doraemón... no se nose... me via tomar mis pastillas....